انتقاد شدید نماینده گلستانی به اظهارات اخیر سعید حجاریان

زرین نامه: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران باید جواب قاطع و روشنی به این قبیل معاندین نظام بدهد تا دیگر در مورد مسائل کشور عزیزمان ایران اظهارنظرهای نسنجیده و پوچ نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ دکتر محمد جواد نظری مهر نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت پارلمانی بین المجالس در آسیا با اشاره به اظهار نظر اخیر سعید حجاریان در خصوص اینکه دولت باید بتواند مجلس را منحل کند گفت: امام راحل (ره) در رابطه با خود مجلس فرمودند مجلس در رأس امورات است و طبق قانون اساسی یکی از سه قوه تأثیرگذار کشور می باشد که در رابطه با سرنوشت کشور تأثیرات بسزایی دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این نکته که مجلس خود یک قوه مجزا می باشد افزود: مجلس هرگز نمی تواند زیر نظر دولت که یک قوه به حساب می آید قرار بگیرد لذا آقای حجاریان و افراد مشابه وی با توجه به اینکه کشور در مشکلات زیادی به سر می برد بدنبال تفرقه و ایجاد درگیری هستند و حرفهای نسنجیده وی نمی تواند مشکلی را برای کشور بوجود بیاورد زیرا مسئولین ما هشیار و بیدارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کاملا این قبیل افراد را می شناسند و بنظر اینجانب افرادی که مخل در کشور می باشند باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

دکتر نظری مهر اظهار داشت: اگر این قبیل افراد دلسوز مملکت هستند بجای تنش و ایجاد اختلال در سطح کشور بفکر اشتغال و سایر مواردی که کشور را به بالندگی می رسان باشند نه اینکه از بدو انقلاب تاکنون فقط با بی تدبیری با بیگانگان همسو بودند و هستند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس در پایان تأکید کرد: دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران باید جواب قاطع و روشنی به این قبیل معاندین نظام بدهد تا دیگر در مورد مسائل کشور عزیزمان ایران اظهارنظرهای نسنجیده و پوچ نکنند./گلستان ما


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه