برنامه ۹۰ در زندان گرگان بروی آنتن رفت

زرین نامه: دکتر محمد جواد نظری مهر نماینده مردم شهرستان های بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی به اتفاق قربانعلی پاشا مدیر کل ورزش و جوانان استان در برنامه نود زندان گرگان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ حمیدرضا پوریانی رئیس زندان گرگان در این خصوص اظهار داشت : در حاشیه دیدار دکتر نظری مهر و مهندس پاشا از زندان ، این مسئولین در برنامه نود زندان که به طور مستقیم از سیمای زندان پخش می شد شرکت نمودند.

برنامه گزارش ورزشی نود در نوع خود در سطح زندانهای کشور کاری بدیع و نو می باشد.

برنامه ۹۰ در پایان هر هفته از برگزاری لیگ فوتبال مددجویان به طور مستقیم از سیمای زندان پخش می شود.

در این برنامه سعی شده است با حضور کارشناسان ورزشی به مسائل مختلف ورزشی و همچنین مسائل داوری هر هفته از مسابقات بپردازد.

دکتر نظری مهر پس از پایان این برنامه از تلاشهای مدیر کل و همچنین رئیس زندان در فراهم نمودن بستر مناسب ورزش و برنامه های متنوع و شاد فرهنگی برای اصلاح و تربیت مددجویان تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است اولین دوره لیگ برتر فوتبال ویژه مددجویان زندان گرگان از مرداد ماه سال جاری شروع شده است./ پایگاه خبری کاسب امین


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه