تمام گزینه های مدیر کلی صنعت ، معدن و تجارت گلستان

زرین نامه: منابع موثق خبر دادند که بر سر جانشینی وفایی در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان دعوایی است و علاوه بر معاونین سازمان افراد دیگری هم چشم طمع به این سازمان دارند.

به گزارش پایگاه خبیر تحلیلی زرین نامه؛ گویا سوت پایان عمر مدیریت یدالله وفایی بر امور اقتصادی استان گلستان و مدیریت صنعت معدن و تجارت به صدا در آمده و برخی ها با شنیدن این سوت خودشان را برای جایگزینی آماده کرده اند از جمله این افراد معاونین سازمان صنعت ، معدن تجارت استان می باشند که شدیدا برای قرار گرفتن در کرسی وفایی تلاش می کنند.

گفته می شود وفایی نزدیک به 33 سال سابقه کاری دارد و سالهای آخر کاری خود را طی می کند و از طرفی با توجه به صبغه اصولگرایی اش احتمالا جزو مدیرانی است که تعویض خواهد شد و به همین دلیل است که برخی ها را به تکاپو انداخته است.

طلوعیان(معاون صنایع و معادن) ، حسام(معاون بازرسی)، اصلانی(معاون بازرگانی داخلی) و حسن زاده(معاون توسعه تجارت خارجی) افرادی هستند که برای نشستن بر روی کرسی وفایی دندان تیز کرده اند.

در این میان اصلانی علی آبادی و طلوعیان بیشتر از بقیه تلاش می کنند تا به این جایگاه برسند و تقریبا این امر را علنی کرده اند و دو نفر بعدی هم بدشان نمی آید نیم نگاهی به جایگاه مدیر کلی داشته باشند البته در این میان حسن زاده می تواند گزینه مناسبی باشد چون در این سالها توانسته با وجود تحریم ها روابط خوبی با کشورهای همسایه برقرار کند و تجارت خارجی استان و صادرات را توسعه دهد.

از طرفی گفته می شود مدیر غله منطقه دو کشور در استانهای مازندران ، گلستان و سمنان یعنی آقای افرازه برای این سمت معرفی شده که البته خود او گفته که چنین تمایلی ندارد و برخی ها به فکر تخریب او هستند.

سازمان صنعت ، معدن و تجارت بعد از ادغام دارای ساختار گسترده و شرح وظایف بسیار می باشد و به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و بازار بسیار حساس می باشد لذا بکارگیری فردی شایسته بر این سمت می تواند بسیاری از امورات استان و مشکلات فعلی را سامان بخشد./گلستان ما


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه