قیمت طلا، سکه و فلزات گرانبها در ۹۲/۱۰/۷

زرین نامه: درآخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران ، هر قطعه سکه تمام ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال ، نیم سکه ۴ میلیون و۴۴۵ هزار ریال ، ربع سکه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۹۰ هزار ریال قیمت گذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ افزایش ارزش یورو در برابر دلار و رشد تقاضای فیزیکی در بازارهای جهانی موجب شده تا قیمت طلا در روزهای پایانی سال میلادی با افزایش روبرو شود. براین اساس در معاملات امروز بازارهای جهانی فلزات گرانبها ، بهای هر اونس طلا با افزایش ۲ دلار و ۶۰ سنتی ، به ۱۲۱۴ دلار و ۸۰ سنت رسید . همچنین هر اونس نقره با ۲۷ سنت افزایش ، ۲۰ دلار و ۱۸ سنت ، هر اونس پلاتین با افزایش ۱۶ دلاری، ۱۳۸۲ دلار و هر اونس پالادیوم با افزایش ۹ دلاری ، ۷۱۳ دلار فروخته شد.

قیمت طلا ،سکه و ارز در بازار تهران صبح شنبه ۷ دی:

نرخ طلا در بازار تهران

نرخ سکه در بازار تهران

منبع: افکار


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.