حماسه 9 دی برخواسته از بصیرت مردم است / دشمن شناسی ولایت فقیه رمز پایداری انقلاب

زرین نامه: معاون فرماندار علی آبادکتول گفت: حماسه ی 9 دی برخاسته از بصیرت مردم ایران و درس دشمن شناسی ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابراهیم احمدی در جمع مسئولین ادارات شهرستان علی آبادکتول به مناسب بزرگداشت حماسه ی 9 دی بیان کرد: اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی ایران با همه ی انقلاب های غیر دینی متفاوت است.

وی یکی از برجستگی های انقلاب اسلامی را همراهی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: رمز تداوم و بقاي انقلاب اسلامي حضور همیشه در صحنه ی مردم برای دفاع از آرمان های انقلاب و درس دشمن شناسی ولایت فقیه است.

احمدی تصریح کرد: دشمن شناسي و استكبارستيزي از عوامل مهم شكست توطئه هاي نظام سلطه در طول ۳۵ سال انقلاب می باشد.

معاون فرماندار علی آبادکتول با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن حماسه ی 9 دیماه اذعان داشت: انقلاب اسلامي همواره در مسیر حرکت خود با فتنه های برنامه ریزی شده نظیر فتنه ی سال 88، مواجه بوده است که همواره مردم و مسئولین باید برای پیروزی در مقابل این فتنه انگیزی ها آگاه باشند.

همراهی با ولایت فقیه از شاخصه های حماسه 9 دی است

احمدي همراهي با ولايت و رهبري را از شاخصه هاي حركت انقلابي 9 دی 88 دانست و خاطر نشان کرد: حركت خود جوش و انقلابي مردم نتيجه دشمن شناسي آن ها در 9 ديماه 88 بود كه با هوشياري و بصيرت و به تاسي از ولايت فقیه، این حماسه ی ماندگار را در تاريخ انقلاب اسلامي رقم زدند.

وی با بیان اینکه خلق حماسه ی 9 دی 88 برخاسته از اعتقادات دینی مردم و دفاع اصل ولایت فقیه بود و افزود: برای انتقال پویایی انقلاب اسلامی به نسل جدید؛ باید به تبیین ارزش های نهم دیماه 88 و بصیرت افزایی برای نسل جوان بپردازیم.

معاون فرماندار علی آبادکتول حماسه9 دي را متعلق به همه ی مردم ایران دانست و گفت: 9 دینمايش ظرفيت مردمي انقلاب اسلامي است و هيچ فرد و جناحي نمي تواند آن را به خود اختصاص دهد چرا که اين حركت از متن مردم جوشيد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه