قیمت طلا، سکه و ارز در ۱۳۹۲/۱۰/۸

زرین نامه: در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران هر قطعه سکه تمام ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروخته شد . نیم سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال و ربع سکه ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ رشد شاخص سهام در بازارهای بورس و خوش بینی نسبت به ترمیم اقتصاد جهانی جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاری را کاهش داده و باعث افت بیش از ۳۰ درصدی قیمت طلا شده است. نقره نیز امسال ۳۶ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و بر اساس آمارها، سال ۲۰۱۳ بدترین سال برای این فلز دست کم از سال ۱۹۸۲ تاکنون بوده است.

قیمت طلا ،سکه و ارز در بازار تهران صبح یکشنبه ۸ دی:

قیمت طلا 8 دی

قیمت سکه 8 دی

 هر یورو ، ۳۴۰۴۷ ریال دلار آمریکا ، ۲۴۷۷۱ ریال صد ین ژاپن ، ۲۳۵۵۳ ریال، درهم امارات ،۶۷۴۵ ریال روپیه هند، ۴۰۱ ریال و .. لیر ترکیه، ۱۱۵۳۰ ریال عرضه می کند./افکار


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.