اکران فیلم های چهارمین جشنواره مردمی عمار در 160 نقطه استان گلستان

زرین نامه: به گزارش دبیرخانه دائمی اکرانهای مردمی فیلم عمار دفتر استان گلستان برای اولین بار پس از برگزاری چهار دوره جشنواره،فیلمهای چهارمین جشنواره بین المللی مردمی فیلم عمار در شهرستان کلاله اکران خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ تاکنون طبق اطلاعات بدست آمده از روز شنبه 14 دی ماه الی 22 بهمن ماه بیش از 160 نقطه در استان گلستان فیلمهای چهارمین جشنواره بین المللی فیلمهای عمار در بخش اکرانهای مردمی فیلم عمار اکران خواهدشد،گفتنی است این فیلمها در موضوعات دینی و تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و فتنه 88 می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مکان اکرانها در استان گلستان به سایت استانی دبیرخانه جشنواره عمار www.ammarfilm-golestan.blogfa.com مراجعه نمایند و جهت ثبت نام اکران از طریق سامانه پیامک 30008536370000 اقدام نمایید.

لازم بذکر است امسال 17 اثر از استان گلستان به چهارمین جشنواره بین المللی فیلم عمار ارسال شده است./دبیرخانه دائمی فیلم عمار گلستان


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.