نمایشگاه کتاب فرصتی برای معرفی شاخص ها در عرصه کتاب است

زرین نامه: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در استان گلستان فرصتی برای شناسایی و معرفی شاخص های عرصه کتاب شهرستان به جامعه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حسن دیلم در جلسه هماهنگی جلسه هماهنگی حضور مسئولین و مردم علی آبادکتول در نمایشگاه بین المللی کتاب در گرگان بیان کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب در مرکز استان گلستان از 24 دیماه با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح و تا 30 دیماه سالجاری همه روزه از ساعت 13 تا 20 شب آماده عرضه کتاب به علاقه مندان است.

وی با اشاره به برپایی غرفه های جانبی نمایشگاه از قبیل پیامبراعظم، کودک و نوجوان و نشست های علمی تخصصی اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش 50 هزار عنوان کتاب از 500 ناشر و تخفیف 40 درصدی در راستای تامین نیاز علاقه مندان استان گلستان به کتاب در شهر گرگان برپا می شود.

دیلم برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب در گلستان را فرصتی برای معرفی شاخصین عرصه کتاب و نویسندگی شهرستان در کنار دیگر مزایای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: همه ی نهادها، دستگاه ها و بویژه مدارس افراد شاخص و برجسته خود در زمینه کتاب و نویسندگی را جهت معرفی در نمایشگاه بین المللی کتاب به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول معرفی کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشد فرهنگ کتابخوانی و علم در بین مردم را نفعی برای کل جامعه و همچنین زمینه ساز کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی دانست و پیشنهاد داد: در راستای بهره گیری حداکثری مردم از این نمایشگاه بین المللی همه ی ادارات و نهادها با نصب بنر در خصوص برپایی این نمایشگاه به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

در پایان هریک از ادارات و نهادهای حاضر در جلسه در خصوص بهره گیری بهتر مردم از نمایشگاه کتاب پیشنهاداتی ارائه داده و گوشه ای از کار اطلاع رسانی به مردم در حوزه فعالیت خود را برعهده گرفتند.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه