رئیس جمهور اطرافش را از امثال ترکان، حجاریان و فائزه هاشمی پاکسازی کند

زرین نامه: نایب رئیس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت:امثال ترکان، حجاریان و فائزه هاشمی باعث ایجاد حاشیه و مانع پرسیدن دولت به اهدافش می شود و این افراد اولین و موثر ترین ضربه ای که می زنند، ضربه به آقای روحانی است.

به گزارش زرین نامه: محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات برخی افراد مانند اکبر ترکان، سعید حجاریان و فائزه هاشمی درباره نمایندگان مجلس اظهار داشت: این افراد اولین و موثر ترین ضربه ای که می زنند، ضربه به آقای روحانی است.امثال ترکان، حجاریان و فائزه هاشمی باعث ایجاد حاشیه و مانع پرسیدن دولت به اهدافش می شوند.

وی افزود: این افراد روسیاه هستند و هدفشان تخریب مجلس و برهم زدن فضای آرام در جامعه هستند و می خواهند وقت نظام را صرف این حرف های بیخود کنند.

رضایی گفت: نمایندگان سوال هایی که می پرسند در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور است نه تقابل با دولت لذا می شود با تعامل بیشتر و همدلی این مسائل را حل کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: این افراد شعار فضای تعادل در جامعه را که شعار رئیس جمهور هم است را خدشه دار می کنند. لذا دولت بهتر است بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلات معیشتی و اصلی در جامعه کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است آقای روحانی هرچه سریعتر افراد حاشیه ساز را از اطراف خود پاکسازی کند./دانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه