نواقص روشنایی روستای برفتان رفع شد+ تصاویر

زرین نامه: اداره برق فاضل آباد و بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول در پیگیری گزارش زرین نامه، به وعده خود عمل و نواقص روشنایی روستای برفتان را اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ به دنبال پیگیری های زرین نامه مبنی بر خرابی و نواقص روشنایی برخی از معابر و کوچه های روستای برفتان از بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول در روز یکشنبه 22 دیماه، رییس اداره برق شهر فاضل آباد و بخش کمالان به این پایگاه خبری تحلیلی و مردم قول داده بود که تا روز سه شنبه 24 دیماه همه ی نواقع روشنایی برطرف خواهد شد.

عیسی اسفندیاری دهیار روستای برفتان در گفتگو با خبرنگارما بیان کرد: در همان روز پیگیری زرین نامه (روز یکشنبه) ماموران اداره برق به این روستا آمده و نزدیک به 90 درصد چراغ های مشکل دار را اصلاح کردند.

وی با قدردانی از این اقدام اداره برق افزود: بقیه چراغ های روستای برفتان که نیاز به بالابر بود نیز، در روز سه شنبه 24 دیماه توسط اداره برق  اصلاح و روشنایی 9 کوچه و خیابان دچار نقص در روشنایی با استفاده از 18 چراغ بازگشت.

جمعی از مردم روستای برفتان نیز روز گذشته از طریق تماس تلفنی و دیدار حضوری با خبرنگارما، از این اقدام به موقع و عمل به وعده ی اداره برق فاضل آباد و بخش کملان قدردانی کردند.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه