جشن بزرگ وحدت در روستای حاجیکلاته برگزار شد

زرین نامه: جشن بزرگ وحدت به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر خاتم و امام جعفرصادق (ع) در مسجد جامع روستای حاجیکلاته با حضور پرشور اهالی این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مراسم جشن بزرگ وحدت با اجرای هادی مولایی، قرائت قاری برتر استانی محمد ابراهیم جهش، مداح کربلایی محمود ذولفقاری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر محمدی روحانی مسجدجامع روستای حاجیکلاته همراه بود.

سرودی از گروه سرود خانه آسمانی در وصف پیامبر پس از قرائت قرآن، زینت بخش آین مراسم شد.

در ادامه این مراسم محمدی سخنرانی خود را با قرائت آیه " مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ" (سوره ی فتح آیه 29) به تفسیر آن پرداخت و اظهار کرد: مسلمانان باید نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته و از اختلافات دوری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فضایل اخلاقی پیامبر اعظم (ص)، نقش حضرت علی (ع) در زمان پیامبر و بعد از پیامبر در انتقال سبک زندگی ایشان به بشریت تشریح کرد.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام محمدی روحانی مسجدجامع روستا، کربلایی محمود ذولفقاری در وصف حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی برای حاضرین در مراسم پرداخت.

در پایان جشن بزرگ وحدت روستای حاجیکلاته، مراسم قرعه کشی بین افراد حاضر در مراسم برگزار و به 5 نفر از آقایان و بانوان جوایزی اهدا شد.

برای مشاهده تصاویر جشن وحدت اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه