موسسه جعل مدارک تحصیلی در گلستان پلمب شد

زرین نامه: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: موسسه آموزشی و پژوهشی که به جعل مدارک تحصیلی در استان اقدام می کرد، پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ سرهنگ علی اکبر جاویدان ضمن اعلام این خبر افزود: این موسسه آموزش و پژوهشی معادل سازی و جعل مدارک تحصیلی را انجام میداد که با پیگیری پلیس امنیت عمومی افراد متخلف دستگیر شدند.

وی ادامه داد: طی اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک موسسه آموزشی و پژوهشی در شهرستان گرگان، پلیس امنیت عمومی با تشکیل تیمی ویژه تحقیقات در خصوص صحت موضوع را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد موسسه مورد نظر، با دریافت مبلغی هنگفت به تبدیل سوابق کاری و معادل سازی مدارک تحصیلی از مقطع دیپلم تا دکترا اقدام می کرده است.

سرهنگ جاویدان اظهار داشت: پس از تایید اخبار واصله پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مراجع قضایی و با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از این موسسه آموزشی و پژوهشی بازدید کردند و پس از بررسی اسناد و مدارک فعالیت موسسه را غیر قانونی تشخیص دادند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان یادآور شد: با اطلاع رسانی و پیگیری های صورت گرفته تاکنون 140 نفر از شهروندان در این رابطه شکایت خود را به مقامات مسئول رسانیده اند./بی باک

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه