ایمان به خدا رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس

زرین نامه: يک کارشناس امور مذهبي با اشاره به نقش ایمان در زندگی انسان گفت: ایمان به خدا رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت اسلام والمسلمین مهدی فامی منش در یادواره شهدای گردان تکاوری امام حسن (ع) لشکر 25 کربلا بیان کرد: شهدا یاری و نصرت قطعی خداوند و توانایی های خویش را باور داشتند و بر همین اساس بدون هیچ تردیدی در راه خدا و پیروزی انقلاب اسلامی گام های بزرگ بر می داشتند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان اسلام امام زمان (ع) را باور داشته و همواره مطیع اوامر ایشان بودند.

حفظ روحیه جهادی لازمه ی پایداری انقلاب اسلامی

در ادامه ی این مراسم منصور خسروی از یادگاران گردان امام حسن (ع) بیان کرد: همه ی ما باید روحیه تلاش و جهاد در برابر دشمن را حفظ کرده و برای پایداری نظام اسلامی، در پیروی از راه شهدا ثابت قدم باشیم.

وی با بیان اینکه راه شهدا بسته نیست، اظهار کرد: همه ی کسانی که در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند نیز در زمره ی شهدا قرار دارند.

بخشدار کمالان شهرستان علی آبادکتول تصریح کرد: هرجا جادگران به میدان آمده اند، احساس امنیت در جامعه برقرار و در مسیر خود با صلابت بیشتری حرکت کرده است.

به گزارش زرین نامه مراسم یادواره شهدای گردان امام حسین (ع) در گلزار شهدای روستای الازمن از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

برای مشاهده ی تصاویر یادواره  اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه