نمایشگاه بهاره در گرگان از 5 تا 25 اسفندماه برپا می شود

زرین نامه: مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: زمان برگزاری نمایشگاه بهاره در گلستان ، مابین 5 الی 25 اسفند ماه خواهد بود.

به گزارش زرین نامه؛ یدالله وفایی،مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، امروز (۶ بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: همه ساله در طول سال به مناسبت ایام مختلف فروش فوق العاده ای انجام می شود که این کار امسال هم صورت خواهد گرفت.

وی بااشاره به نزدیک شدن شب عید افزود: با پیگری های جدی که صورت گرفته امسال هم مانند سال های گذشته نمایشگاه فروش بهاره در شهر های گرگان و گنبد برگزار خواهد شد.

مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در خصوص نحوه بازرسی ها به چه صورت خواهد بود به خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه بحث نظارت و بازرسی به جد صورت خواهد گرفت تا با هرگونه کم فروشی و گران فروشی مقابله شود و مردم با کیفیت بالا و بدون هرگونه گرانفروشی و کم فروشی ، اقدام به خرید کالای شب عید نمایند.

وی هم چنین در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه را ۵ الی ۲۵ اسفند ماه دانست و افزود: با توجه به هماهنگی های اعلام شده با دستگاه های مربوط زمان برگزاری این نمایشگاه های در بین تاریخ های یاد شده اجرائی می شود.

وفایی همچنین افزود: با هماهنگی های که انجام شده در شهر های که امکان برگزاری نمایشگاه وجود نداشته باشد مکان های مشخصی را برای فروش فوق العاده درنظر خواهیم گرفت تادر اختیارمردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بهاره امسال به لحاظ فضای قیمت کالانسبت به سال گذشته داری تفاوت های زیادی است، چراکه امسال قیمت کالاها به تثبیت شده و با کاهش قیمت مواجه بوده ایم.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآورشد: باید سعی کرد فضای عمومی خوبی چه به لحاظ امنیت، تردد وبهداشت برای مردم ایجاد کرد تا بامشکل مواجه نباشند.

وی با بیان اینکه تمام استاندارد ها اعلام شده است خاطرنشان کرد: باید در این نمایشگاه جنس با سطح متفاوت از بازار عرضه شود.

وفایی در خصوص برگزاری محل نمایشگاه گفت: الویت اول مکان نمایشگاه با نمایشگاه بین المللی است.

وی افزود: در نمایشگاه پاییزه سعی شده تا از محصولات داخل کشور واستان استفاده شود ومحصولات خارجی عرضه صورت نگیرد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه