احساس امنیت محصول مشترک کار پلیس و رسانه است

زرین نامه: رئیس پلیس فتا استان گلستان با اظهار اینکه پلیس و رسانه باهم همکار هستند خاطرنشان کرد : باید احساس امنیت که محصول مشترک کار پلیس و رسانه هاست در جامعه خدشه دار نشود.

به گزارش زرین نامه؛ حبیب الله رجبلی، رئیس پلیس فتا استان گلستان، امروز (7 بهمن) در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی استان گلستان گفت: رسانه ها و پلیس اهداف مشترکی دارند و در عملکرد هم باید همسو باهم باشند تا به اهداف مورد نظر برسند.

وی افزود: تامین امنیت فضای مجازی، حفظ ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام، مهیاسازی زیرساخت های لازم در فضای مجازی برای فعالین اقتصادی و افرادی که از این فضای سالم استفاده می کنند جزو فعالیت های ماست.

رجبلی با اشاره به اینکه رسانه ها باید طوری عمل کنند که با احساس امنیت بازی نشود، خاطرنشان کرد: در همین آمریکا آنقدر اعمال خشن انجام می شود اما رسانه های وابسته به این کشور چنان تصویری ایده آلی از آن در دنیا منتشر می کنند که همه فکر می کنند آمریکا یک کشور بشردوستانه و ایده آل برای زندگی است.

رئیس پلیس فتا استان گلستان تصریح کرد: ما رسانه ها را از خود می دانیم و این احساس متقابل باید در رسانه ها هم بوجود بیاید تا همگام با هم بتوانیم بستر مناسبی در فضای مجازی ایجاد کنیم.

رجبلی با اشاره به اینکه موضوع سبد کالای خانوار که در فضای مجازی قابل دسترسی است این روزها محل سوء استفاده برخی سودجویان در فضای مجازی شده است، عنوان کرد: مردم استان گلستان مراقب باشند که در دام شیادان و سودجویان نیفتند.

وی تاکید کرد: ایران در آسیا بعد از چین به همراه کره و ژاپن رتبه دومی را به لحاظ کاربر دارد و این نکته مهم می رساند که باید بستری مناسب برای تحقق اهداف کشور در فضای مجازی داشته باشیم و این میسر نیست جز با همکاری همه رسانه ها به خصوص آنهایی که در فضای مجازی کار می کنند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه