بدترین جانمایی ممکن برای کاخ استانداری گلستان ! + تصاویر

زرین نامه: رهاسازی غیر بهداشتی و غیر اصولی فاضلاب انسانی، به ویژه زباله‌های خطرناک بیمارستانی، در مجاورت استانداری گلستان و جنگل سوگوله حقیقتاً حیرت‌انگیز، غم‌بار و شگفت‌آور است ! نیست؟

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ انتشار گزارش تصویری خبرگزاری مهر درباره رهاسازی غیر بهداشتی و غیر اصولی فاضلاب انسانی ، به ویژه زباله‌های خطرناک بیمارستانی، در مجاورت استانداری گلستان و جنگل سوگوله حقیقتاً حیرت‌انگیز، غم‌بار و شگفت‌آور است! نیست ؟

شاید مدتهاست که دیگر نامگذاری مسأله‌ی انباشت زباله در سراسر نوار ساحلی دریا در مجاورت سه استان گلستان، مازندران و گیلان با عنوان: «بحران»، حق مطلب را بیان نکرده و گویای ژرفای فاجعه نیست.

تازه‌ترین نمونه‌اش، وضعیت شگفت‌انگیز محل دپوی زباله‌های بیمارستانی، آزمایشگاهی و نخاله‌های ساختمانی در مجاورت عمارت زیبا، مجلل و بزرگ استانداری گلستان است که آشکارا نشان می‌دهد در عالی‌ترین سطح از تصمیم‌گیری منطقه‌ای، انگار هنوز مدیران ارشد استانی متوجه عمق خطر ناشی از این بحران و سرازیر شدن شیرابه‌های خطرناک ناشی از آن به سفره‌های آب زیرزمینی در کمترین فاصله با دریا نیستند.

گلستان ما: حال باید دید که ساختمان استانداری گلستان بد جانمایی شده یا اینکه دیگران از غفلت و سهل انگاری مسئولین سوء استفاده کرده و با این مکان زیبا و مهم این گونه برخورد می کنند؟ این مطلب هشدار از نوعی دیگر است؛ به واقع مخاطب اصلی آن کیست کیست؟ و در نهایت چه کسی پاسخگوست؟

محل ساختمان استانداری گلستان در عکس مشخص شده است

golestanema192

اینک خود تازه‌ترین تصاویر زیر را ببینید تا دریابید که عمق فاجعه تا چه اندازه تأسف‌بار و دردآور است.

golestanema192

golestanema192

golestanema192

golestanema192

golestanema192

golestanema192

 golestanema192

منبع : وبلاگ محمد درویش / خبر آنلاین / تی نیوز / قطره / خبر دهی و ...

** لینک مرتبط با موضوع:

گزارش تصویری از یک آلودگی زیست محیطی در گرگان


نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه