هدف دانشگاه آزاد اسلامی توسعه ی کیفی در سطح ملی است

زرین نامه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی گفت: دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه کیفی نام گذاری شده و در تلاش است تا رسالت خود را در سطح ملی به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دکتر علیرضا لادن مقدم رییس واحد علی آبادکتول در جلسه هیات رییسه با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی گفت: تجاری سازی پژوهشی و تولید ثروت از علم و دانش از رویکردهای اصلی پژوهش در منطقه است.

در ادامه واشقانی فراهانی در جمع هیات رییسه واحد علی آبادکتول اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که با حمایت رهبر کبیر انقلاب (ره) و به همت آیت الله هاشمی رفسنجانی و دیگر مسئولان وقت شکل گرفت و به یک مجموعه عظیم آموزشی درکشور تبدیل شده که امیدواریم در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی که با هدف توسعه کیفی نام گذاری شده، بتواند رسالت خود را در سطح ملی به سرانجام برساند.

وی در ادامه افزود: در این واحد همه نوع امکانات از نظر فضای فیزیکی و تجهیزات آموزشی، پژوهشی و رفاهی و از نظر تحقیقاتی بسیار عالی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول یکی از واحدهای خوب دانشگاهی در این منطقه به حساب می آید.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه دانشگاه های استان گلستان و واحد های مستقر در آن باید دارای هدف پژوهشی مشخص در سطح استان با توجه به سندهای پژوهشی، سند چشم انداز 1404 و سند جامع علمی کشور برای خود ترسیم کنند، تصریح کرد: دانشگاه آزاداسلامی باید اهداف آموزشی را در سطح دانشکده و گروه های آموزشی نهادینه کند تا مسیر فعالیت های پژوهشی در زمینه پژوهش های بنیادی و یا کاربردی قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به اینکه در اجرای بخشنامه ها و آئین نامه ها مسئله زمانبندی برای اجراء ‌و انعکاس اقدامات واحدها لحاظ می شود، خاطرنشان کرددر روند جدید سعی داریم در تدوین آئین نامه ها و بخشنامه ها با نظرخواهی و مشارکت معاونین پژوهشی واحدها صورت پذیرد و پس از بررسی در کمیته های کارشناسی، نتیجه گیری و تدوین آئین نامه ها و بخشنامه ها،‌ جهت اجرا به واحدها ابلاغ خواهد شد.

واشقانی فراهانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در واحد علی آباد کتول اظهار خرسندی کرد و امکانات این واحد را کم نظیر توصیف کرد و خواستار ارائه گزارش جامعی از عملکرد واحد، طرح ها و پروژه های درآمدزایی،جذب بودجه پژوهشی باقیمانده و اعلام اقلام مورد نیاز کارگاه ها و آزمایشگاه ها پیشنهادات در بخش پژوهش و ارسال فهرست کارگاه ها و آزمایشگاه های واحد بازیربنا و تجهیزات موجود و نوع خدمات دهی از سوی ریاست این واحد به حوزه معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی شد.

در پایان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی در زمینه اجرای طرح ها و فعالیت های اقتصادی و درآمدزایی به طوری که شان و جایگاه دانشگاه حفظ شود، افزود: در این خصوص راهکارهای اجرایی تدوین شده جهت اجراء به واحد های دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

برای مشاهده تصاویر بازدید اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه