دوره اي که برهنگي عامل پيشرفت زنان محسوب می شد، زنان ما دوشادوش مردان فرياد الله اکبر سردادند

زرین نامه: رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرعلی آبادکتول با اشاره به نقش برجسته ی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دوره اي که برهنگي عامل پيشرفت زنان به محسوب می شد، زنان ما دوشادوش مردان فرياد الله اکبر سردادند.

فائزه رضایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه گفت: به جرات می توان ادعا کرد مهم ترین دغدغه ی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خینی (ره) و انقلابیون بحث فرهنگی بوده است.

وی اظهار کرد:یکی از ضروری ترین کارهای فرهنگی در حال حاضر چگونگی تداوم این انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده است.

رضایی تصریح کرد: نباید از حضور گسترده زنان در جریان انقلاب اسلامی غافل باشیم چر ا که دشمن به خوبی می دانست که می تواند از طریق نفوذ و هجوم بر افکار زنان، اجتماع را به ابتذال بکشاند.

این عضو شورای شهر اسلامی علی آبادکتول خاطر نشان کرد: در زمانیکه برهنگی برای زنان عامل پیشرفت و ترقی محسوب می شد، شیر زنان مسلمان همراه با مردان کشورمان فریاد الله اکبر فضای خفقان آور روزگار قبل از انقلاب را شکسته و اجازه ندادند با شعارهای فریبنده زن را در لجن زار سیاسی غرق کنند.

رضایی با بیان اینکه زنان اجازه ندادند که از آن ها به عنوان ابزار تبلیغاتی ضد اخلاقی استفاده شود، اذعان داشت: فراموش نمی کنیم زنان قهرمان پیرو مکتب حضرت زهرا (س) و حضرت زینب که با فرزندان در آغوش گرفته ی خود و ورود به میدان های نبرد به شهادت رسیده و تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان را ورق زدند.

رضایی خاطر نشان کرد: حال وظیفه ی ما این است که طلوع همیشگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم تا نگاه های دزدانه ی غرب بر این افق زرین ننشیند.

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرعلی آبادکتول در پایان با بیان اینکه ما باید با توانایی و قدرت فکری و جسمی در جهت استحکام پایه های انقلاب اسلامی کوشش کنیم، گفت: باید نگاهی اصولی به جامعه ی اسلامی یمان داشته باشیم که زن مسلمان شایسته ی انقلاب و انقلاب شایسته ی او است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه