معلم آزادشهری برای همدردی با یک دانش آموز موهایش را تراشید + عکس

زرین نامه: معلم قرآن و دانش آموزان یکی از دبستان های ابتدایی آزادشهر،حس نوعدوستی خود را نسبت به همکلاسی شان اینگونه به نمایش گذاشتند…

به گزارش زرین نامه به نقل از تیتر آزاد؛ امیرحسین سراوانی زاده دانش آموز پایه اول ابتدایی دبستان رازی آزادشهر از بدو تولد دچار عارضه رفلکس کلیه شده و تحت شیمی درمانی نیز می باشد.

معلم قرآن و دانش آموزان این آموزشگاه با اقدامی جالب و قابل تحسین موهای سر خود را تراشیدند تا از لحاظ ظاهری تنها نقطه متمایز خود با امیرحسین را از بین ببرند،و اینگونه(( بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند)) را خوب صرف کردند.

مادر امیرحسین در این مورد گفت:امسال وقتی فرزندم وارد پایه اول ابتدایی شد با توجه به برخورداری از هوش سرشار خدادای، از اینکه موهای سرش ریخته شده بود کمی گوشه گیر بود و زیاد به درس و مدرسه دل نمی داد. اما در یک حرکت انسان دوستانه و قابل تحسین، وقتی معلم قرآن و تعدادی از دانش آموزان دبستان رازی موهای سرخود را تراشیدند،ضمن افزایش روحیه امیرحسین،باعث شدند فرزندم مجددا اعتماد به نفس پیدا کرده و به درس و مدرسه دلگرم شود.

عجم مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم در بازدید از دبستان رازی، ضمن دلجویی از امیرحسین و خانواده اش،این اقدام انسان دوستان کاظم کوهستانی معلم قرآن و تعداnی از دانش آموزان این آموزشگاه را قابل تحسین بیان کرد و گفت: ما نیز همه تلاش خود را در جهت کمک به بهبودی وضعیت جسمانی امیرحسین انجام خواهیم داد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه