توضیحات شهردار علی آبادکتول در خصوص سفر شهرداران به کیش

زرین نامه: شهردار علی آبادکتول با تکذیب اظهارات سردارزاده مبنی بر تامین هزینه های سفر به کیش شهرداران استان گلستان توسط سازمان مدیریت پسماند گفت: هزینه های شهرداران استان برای حضور در نمایشگاه و همایش تخصصی شهر ایده آل در جزیره کیش توسط شرکت های برگزارکننده این نمایشگاه ها تامین می شود.

سیدمجتبی شریعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: اظهارات سردار زاده مانوری بیش نبود که از نظر من این نوع اظهار اشتباه نیز می باشد چرا که هر سال چنین نمایشگاه هایی در داخل و حتی خارج از کشور برای شهرداران برگزار می شود که هزینه سفر و اسکان آن ها توسط شرکت های برگزار کننده این نمایشگاه تامین می شود.

وی افزود: برای حضور در این نمایشگاه، تنها مبلغ 250 هزارتومان توسط شهرداران جهت شرکت در همایشی که در حاشیه نمایشگاه شهرایده آل برگزار می شود، پرداخت شده است.

شهردار علی آبادکتول خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار بود اعضای شورای اسلامی شهرهای استان نیز با پرداخت هزینه برای هر نفر یک میلیون و 250 هزار تومان در این همایش شرکت کنند که به دلیل استقبال زیاد شوراها، استاندار از این انجام این مسئله ممانت کردند.

شریعتی در خصوص کاربردی بودن همایش شهرایده آل نیز گفت: با توجه به اینکه بیش از 80 درصد شهرداران استان گلستان جدید و شهرهای استان ما کوچک هستند، لازم است شهرداران با حضور در چنین نمایشگاها و همایش هایی از امکانات، نوآوری ها و کارهای بزرگی که در بخش خدمات شهری و فضای سبز انجام شده را از نزدیک دیده و از این ابتکارات و خلاقیت ها در جهت زیباسازی, خدمات و مبلمان شهری الگوبرداری کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه