اجرای پروژه انتقال گاز روستاهای کوهستانی علی آبادکتول پس از دو سال

زرین نامه: پروژه خط انتقال گاز روستاهای کوهستانی علی آبادکتول پس از توقف دو ساله دوباره راه اندازی و اجرا می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، جلسه ای در راستای پیگیری و رفع مشکلات اجرایی پروژه خط انتقال گاز روستایی روستاهای کوهستانی محمدآباد و زرین گل علی آبادکتول صبح دوشنبه در فرمانداری شهرستان علی آبادکتول با حضور فرماندار، مدیران کل اداره گاز و راه و شهرسازی استان گلستان، بخشداران مرکزی و کمالان و همچنین رئیس بنیاد مسکن علی آباد برگزار شد.
رحمت الله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس گفت: تمامی تلاش بر این است که در سایه سار نظام اسلامی خدمتگزار خوبی بوده و مشکلات مردم ولایتمدار را برطرف کنیم.

وی اظهار داشت: از خردادماه تاکنون برای پیشگیری و رفع مشکلات اعتباری این طرح در دهنه محمدآباد و زرین گل سه جلسه با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم بصورت انفرادی و هم با مجمع نمایندگان داشته ایم.
وی اظهار داشت: در روند این پیگیریها، پاره ای از مسائل در حوزه استانی و بخشی در حوزه شهرستانی است که بنا بود منابع طبیعی و راه و شهرسازی اعلام نظر کنند و به همین منظور جلساتی با حضور مدیران دو دستگاه استانی و شهرستان برگزار کردیم.
نوروزی بیان داشت: با جدیت تمام پیگیر هستیم در بحث اعتباری نیز کمک خواهیم کرد تا هر چه سریعتر پروژه این دو دهنه انجام شود و مردم از مواهب بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه، رمضانعلی سنگدوینی مدیرعامل گاز گلستان گفت: انجام چنین پروژه هایی در مسیرهای پایین دست آسان است ولی در مناطق کوهستانی طبعا مشکلاتی نیز دارد.
سنگدوینی بیان داشت: خوشبختانه همکاری و تعامل بین دستگاهها خوب بوده و در صدد آن هستیم که انشاء الله روند سریعتری در پیش روی داشته باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه