برپایی نمایشگاه "پیشگیری نوین اعتیاد" در علی آبادکتول

زرین نامه: رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول از برپایی نمایشگاه “پیشگیری نوین اعتیاد” در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با خطرات، عوارض و آثار سوء مصرف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

فاطمه ابراهیمی در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: رویکرد سازمان بهزیستی در مقوله اعتیاد، نوع و شیوه اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در جوانان و خانواده ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.

وی اظهار کرد: بهزیستی با استفاده از انواع سبک های فرزند پروری، نقش محوریت، خدا محوری و نماز در پیشگیری از اعتیاد و استفاده از الگوهای موفق در تابلوها، در جهت آگاهی رساندن در رابطه با مضرات اعتیاد فعالیت زیادی دارد.

ابراهیمی آگاهی دادن به جامعه را امری بسیار موثر دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه در ادامه فعالیت های اداره بهزیستی و به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با خطرات، عوارض و آثار سوء مصرف مواد مخدر برگزار شده است.

وی افزود: اجرای این نمایشگاه ها باعث اطلاع رسانی و آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان با شیوه های نوین پیشگیری از اعتیاد، عوارض و پیامدهای مصرف، مهارت های زندگی و شیوه های فرزند پروری می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 28 بهمن ماه به مدت 3 روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد و پس از آن نیز یک روز در مصلی این شهرستان و روز دیگر هم در یکی از مکان های عمومی برپا خواهد شد.

 etiyad 1.JPG - 39.96 کیلو بایت

 etiyad 4.JPG - 33.16 کیلو بایت

 etiyad 3.JPG - 43.08 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه