جنگ نرم خطری جدی برای انقلاب اسلامی است

زرین نامه: یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول گفت: جنگ نرم یک خطر جدی برای انقلاب اسلامی است که باید با دانشی قوی، حفظ همبستگی و هم پیمانی در انقلاب و قرار دادن ولایت به عنوان مبنای زندگی در برابر این خطر بزرگ مقاومت و پیروز شویم.

 گزارش خبرنگار زرین نامه؛ عباسی در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در باره اهمیت بزرگداشت انقلاب اسلامی بیان کرد: رسالتی بس بلند برای مردم و انقلاب اسلامی ایران رقم خورده است.

وی در ادامه به بررسی چالش های انقلاب پرداخت و افزود: انقلاب در مرحله ایجاد، تصویب و توسعه که در هر کدام از این مراحل پر از موانع و توطعه های دشمنان انقلاب است باید مدیریت داشت.

عباسی به بیان برخی از این چالش ها پرداخت و تصریح کرد: در کنار این چالش ها، فرصت های زیادی هم از قبیل مردمی بودن این نظام، که ملت بارها با حضور در صحنه ها نشان داده اند از آرمان های انقلاب و خون شهیدان خود دفاع می کنند و همچنین پیشرفت های علمی و فناوری که در ایران صورت گرفته، بیداری اسلامی و جهانی و بسیاری از فرصت های دیگر برای ایران و انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه پیوند بین ملت و رهبر انقلاب یک پیوند اعتقادی است و با آمدن حزب ها و سیاست جدید از بین نمی رود، سه عنصر ولایت، شهادت و مهدویت را نگهدارنده این انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: باید مراقب باشیم، در جنگ نرم که یک چالش جدی است و زمان بردار نیست و به دلیل فرهنگی و معنوی بودن پایدار خواهد ماند، که اگر با دانشی قوی، حفظ همبستگی و هم پیمانی در انقلاب و قرار دادن ولایت در مبنای زندگی، مانند همیشه پیروز خواهیم بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه