20:30 بداند ایران فقط تهران نیست/تبعیض در اطلاع رسانی سقوط اتوبوس

زرین نامه: چند وقت پیش دو نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در تهران کشته شدند که 20:30 شب و روز این حادثه را پوشش می داد و نفس شهردار تهران را گرفتند اما در واقعه سقوط اتوبوس که 18 شهرستانی کشته شدند انگار نه انگار!

به گزارش زرین نامه؛ سحرگاه روز گذشته بود که اتوبوس مسیر گرگان تهران از تعاونی یک با 18 مسافر گرگان را ترک کرد و در مسیر جاده هراز نزدیک پلور به دره سقوط کرد.

بعد از سقوط اتوبوس که در لحظه حادثه 40 مسافر داشت در عمق 45 متری متاسفانه 18 نفر از هموطنان و هم استانی های ما در فجیع ترین وضع جان باختند که تصاویر گرفته نشان می دهد که نصف یک جنازه زیر اتوبوس مانده بود .

برخی از این افراد مانند آقای دماوندی یکی از بهترین دبیران ریاضی دبیرستانهای گرگان بود که سالها خاطراتش در سینه دانش آموزان گرگانی بوده و هست و همچنین مهندس چیت ساز استاد دانشگاه ازاد اسلامی واحد علی آباد کتول که داغ از دست دادنش امروز دانشگاه را در بهت و اندوه فرو برد .

همه اینها در حالی است که ما شامگاه گذشته هر چقدر منتظر ماندیم که 20:30 جزییات بیشتری از این حادثه مرگ بار را بیان کند اما چیزی نشنیدیم و انگار که جان این 18 نفر هیچ ارزش خبری نداشت که سردبیران خبر این بخش هیچ اهمیتی به ان ندادند .

این تبیعض زمانی پررنگ تر می شود که در چند هفته گذشته واقعه آتش سوزی در تهران و کشته شدن دو زن باعث شد 20:30 شبانه روز دنبال این حادثه و مقصران آن باشد و آن چنان فشاری به شهردار تهران آقای قالیباف آوردند که انگار قالیباف مسئول جان این دو نفر بود و بایستی آستین بالا می زد و این دو نفر را از داخل آتش بیرون می آورد.

به هر حال جان آن دو انسان هم عزیز بود و طبیعی است که در هر حادثه ای یک سری عوامل باعث می شود تا عده ای از انسانها با زندگی وداع کنند که این مربوط به عدم مدیریت بحران صحیح در کشور ما می باشد اما سخن ما با بخش خبری 20: 30 است که اینچنین تبعیض بین تهرانی ها و شهرستانی ها را دنبال می کند.

این بخش خبری باید مراقب اقبال مردمی اش باشد تا خدای نکرده در گیر و دار این تمرکز گرایی به پایتخت از بین نرود و مردم شهرستانها نیز حقی بر این کشور و سهمی در اخبار دارند مخصوصا که خبر به این مهمی که مردم تشنه اطلاعات جدید در باره آن هستند .

نویسنده: کامران شبستانی

hhh06

hhh01

hhh02

hhh03

hhh04

hhh05

hhh06

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه