وقتی روح خواجه نصیر الدین طوسی در گرگان آزرده خاطرشد؟

زرین نامه: شامگاه گذشته جشنی به مناسبت روز مهندس برگزار شد که شان و جایگاه مهندسین مملکت را زیر سوال برد و تن خواجه نصیر الدین طوسی را در قبر لرزاند.

به گزارش زرین نامه؛ به مناسبت روز مهندس جشنی در گرگان برگزار شد که بیشتر به یک پارتی و یا شوی تلویزیونی آن هم از نوع جنش غربی اش شبیه بود .

نمی دانیم چرا در یک مملکت اسلامی برای برگزاری چنین جشن هایی میلیون ها تومان خرج می شود اما برای برنامه های مذهبی مانند پیرغلامان حسینی این همه سر و صدا بلند می شود .

آیا درست است مردم گرگان در این سرما در صف های طولانی سبد کالا بایستند و آنوقت عده ای معلوم الحال از بودجه بیت المال چراغ های سالن را خاموش کنند و کیف کنند .

کجای اسلام و قانون اساسی ما برگزاری چنین جشنی را الزامی دانسته که مسئولین نظام مهندسی گلستان اقدام به برگزاری چنین جشنی نموده اند؟

کدام مرجع قانونی و با چه صلاحدیدی به این گروه معلوم الحال که در جایگاه های اساسی استان تکیه زدند مجوز برگزاری چنین جشنی داده اند؟

چرا مسئولین نظام مهندسی استان گلستان را مواخذه و بازخواست نمی کنند بخاطر هزینه میلیونی برای ترویج فرهنگ غربی در کشور در حالی که مقام معظم رهبری بارها دم از سبک زندگی اسلامی می زنند .

براستی این گروه عامدانه در مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری موضع نگرفته اند؟ تا کی باید چشم و گوش خود را ببندیم و حرف نزنیم . سال گذشته جشنواره طعم برتر برگزار شد که صد البته اینطور نبود و امسال شاهد جشنی به مراتب سخیف تر توسط عده ای معلوم الحال بودیم .

منبع: گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه