شعر و هنر یکی از ابزارهای نهادینه کردن رشادت‌های رزمندگان است

زرین نامه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: امروز یکی از ابزارهای لازم و ضروری برای نهادینه کردن رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفع مقدس زبان شعر و هنر است.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی کانون گلستان، عباس حسن‎نیا با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره و اختتامیه شعر «تپش‌های ماندگار» استان گلستان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ عاشورا (بهره‎گیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی)، مقاومت ملل (با تاکید بر بیداری اسلامی) و بخش کودک و نوجوان دفاع مقدس از محورهای اصلی این جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره بیش از 390 اثر مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته است که 16 اثر انتخاب و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در بین منتخبان علی ارجونی، طاها ارجونی و محمد صادق‎پور پنجکه از مرکز کلاله و همچنین «زهرا بای» از مرکز رامیان و «سحر زرافشان» تقدیر شدند.

گفتنی است ششمین جشنواره و اختتامیه شعر «تپش‌های ماندگار» استان گلستان با حضور «مصطفی محدثی‎خراسانی» از شاعران برجسته کشور در حوزه دفاع مقدس، جمعی از نویسندگان و اهالی قلم و همچنین مدیران استانی در سالن ابن‎سینای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به پایان رسید.