توضیحات مجدد شهردار علی آبادکتول در خصوص سفر شهرداران به کیش

زرین نامه: شهردار علی آبادکتول با تکذیب اظهارات قبلی خود در خصوص سفر شهرداران به کیش و حضور در نمایشگاه و همایش تخصصی شهر ایده آل گفت: هزینه های سفر به کیش شهرداران استان گلستان توسط سازمان مدیریت پسماند و سازمان همیاری ها تامین شده است.

سیدمجتبی شریعتی با ارسال نامه ای به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه بیان کرد: هر سال چنین نمایشگاه هایی در داخل و حتی خارج از کشور برای شهرداران برگزار می شود که هزینه سفر و اسکان آن ها توسط دستگاه های مرتبط تامین می شود.

وی افزود: برای حضور در این نمایشگاه، تنها مبلغ 250 هزارتومان توسط شهرداران جهت شرکت در همایشی که در حاشیه نمایشگاه شهرایده آل برگزار می شود، پرداخت شده است.

شهردار علی آبادکتول خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار بود اعضای شورای اسلامی شهرهای استان هم در همایش و بازدید از نمایشگاه شرکت کنند که به دلیل استقبال زیاد شوراها و کمبود فضای اقامتی مورد موافقت قرار نگرفت.

شریعتی در خصوص کاربردی بودن همایش شهرایده آل نیز گفت: با توجه به اینکه بیش از 80 درصد شهرداران استان گلستان جدید و شهرهای استان ما کوچک هستند، لازم است شهرداران با حضور در چنین نمایشگاها و همایش هایی از امکانات، نوآوری ها و کارهای بزرگی که در بخش خدمات شهری و فضای سبز انجام شده را، از نزدیک دیده و از این ابتکارات و خلاقیت ها در جهت زیباسازی، خدمات و مبلمان شهری الگوبرداری کنند.

شهردار علی آبادکتول در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: در نشست شهرداران استان گلستان با مدیران کل دفتر فنی، روستایی، شهری، شوراها و مدیریت بحران مقرر شد، کارگروهی تشکیل و با الویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهرداری ها به صورت ویژه اقدام شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه