زمان برپایی نمایشگاه فروش بهاره در گلستان اعلام شد

زرین نامه: مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : ذخیره سازی میوه شب عید قبل از سرما زدگی صورت گرفته است .

به گزارش زرین نامه؛ همه ساله با فرا رسیدن ایام نوروز تب و تاب خرید مردم بالا رفته و خانواده ها در صدد تامین نیاز های شب عید می باشند.

در همین راستا قدوسی مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در خصوص زمان برپایی نمایشگاه فروش بهاره در استان گلستان گفت : زمان برپایی نمایشگاه فروش بهاره در سراسر استان گلستان از ۱۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود : در شهر گرگان نیز نمایشگاه بهاره از ۱۵ اسفند ماه آغاز و ۲۴ اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

قدوسی در خصوص اظهارات به وجود آمده در خصوص افزایش قیمت میوه ها در شب عید واکنش نشان داد و گفت : ذخیره سازی میوه ها قبل از برودت سرما با نظارت مستقیم مدیر کل صورت گرفته است و خانواده ها در خصوص افزایش قیمت ها و همچنین عدم مرغوبیت میوه ها نگران نباشند، زیرا در این خصوص هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ـ معدن و تجارت گلستان نیز از آغاز اجرای طرح نظارتی بر بازار از تاریخ ۱۵ اسفند ماه به مدت یک ماه تحت عنوان "طرح نظارتی نوروز ۹۳ "خبر داد و افزود: در ایام یاد شده همکاران ما با نظارت دقیق در خصوص اجناس ارائه شده به بازار و همچنین در معضل کم فروشی و گرانفروشی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه