نمایشگاه و همایش شهر ایده آل در کیش بسیار ضعیف و در حد مبتدی برگزار شد

زرین نامه: شهردار کردکوی گفت : نمایشگاه و همایش شهر ایده آل بسیار ضعیف و در حد مبتدی برگزار شد و با توجه به اینکه در جزیره کیش برگزار شده بود نیازمند این بود که در سطح خیلی کلان تر و حرفه ای تری برگزار شود.

به گزارش زرین نامه؛ مصطفی بالو شهردار کردکوی در خصوص سفر شهرداران به چهارمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل در جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: جهت بازدید از چهارمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش روابط خوب و سازنده ای بین شهرداران ایجاد شد.

وی افزود: بازدید از خود جزیره زیبای کیش بسیار زیبا و دلنشین بود و در این مدتی که در جزیره کیش بودیم بسیار خوش گذشت و استفاده کردیم.

چهارمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل بسیار ضعیف و در حد مبتدی برگزار شد

شهردار کردکوی از نحوه برگزاری چهارمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه بسیار ضعیف و در حد مبتدی برگزار شد و با توجه به اینکه در جزیره کیش برگزار شده بود نیازمند این بود که در سطح خیلی کلان تر و حرفه ای تری برگزار شود.

بالو ادامه داد: غرفه های موجود در این نمایشگاه از نظر کمی و کیفی مناسب نبودند و همچنین وسایل و تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه در خور شأن و منزلت بازدیدکنندگان نبوده است.

وی قیمت تولیدات ارائه شده شرکت ها را در این نمایشگاه را بسیار بالا دانست و گفت: با توجه به وضعیت مالی شهرداری های استان بنظر می رسد جهت خرید اقلام مذکور به مشکل بر خواهیم خورد.

مصطفی بالو در ادامه خاطرنشان کرد: بنده شخصا بیشتر از ساخت و سازها، طرح های عمرانی، پروژه های در دست ساخت بازدید بعمل آوردم و سعی کردم از این قسمت از نمایشگاه استفاده خوب و مطلوب ببرم تا ان شاالله بتوانیم این ایده ها و خلاقیت ها را در شهر خودمان پیاده کنیم.

عدم وجود حتی یک غرفه برای شهرداری های استان گلستان

شهردار کردکوی با اشاره به این مطلب که حدود ۹۵ درصد از غرفه متعلق به منطقه جنوب کشور بود اظهار داشت: با توجه به حضور شهرداران گلستان در این نمایشگاه حداقل می توانستند یک غرفه برای استان گلستان در این نمایشگاه دایر کنند تا تولیدات استان ما هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری نمایشگاه این چنینی و پرهزینه ، آن هم در جزیره کیش لازم و ضروری بود، گفت: به این دلیل این نمایشگاه در جزیره کیش برگزار شد که چون جزیره کیش از لحاظ حوزه شهرسازی در سطح بالایی قرار دارد لذا بازدید از این جزیره در تمامی ابعاد عمرانی، خدمات شهری، ساخت و سازها و پروژه های ملی به خودی خود می تواند برای شهرداران بسیار تأثیرگذار بوده و با شیوه های معماری کیش آشنا شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگر که شنیده هایی مبنی بر رانت بودن سفر شهرداران به کیش از سوی سازمان مدیریت پسماند و سازمان همیاری شهرداری ها در خصوص تصویب بودجه سالانه و انتخاب مدیرعامل این دو سازمان در رسانه ها مطرح شده است، اظهار داشت: بنده این موضوع را رد می کنم بلکه این سفر یک سفر کاملا تخصصی در حوزه شهرداری ها بوده است و با توجه به اینکه شهرداری ها سهامدار سازمان همیاری و پسماند هستند مبلغی از هزینه سفر را این دو سازمان متقبل شدند و از این دو سازمان تشکر می کنم./رادکانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه