زمزمه هایی از تغییر بی موقع مدیر کل صدا و سیمای گلستان

زرین نامه: قرار بود روز پنجشنبه 92/12/8 مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان با حضور طهماسبی مدیرکل استان های سازمان صدا و سیما برگزار شود که گویا این برنامه فعلا منتفی شده است .

به گزارش زرین نامه؛ در روزهای اخیر زمزمه هایی در فضای رسانه ها ، خواص و برخی محافل مبنی بر جابجایی مدیر کل صدا و سیمای گلستان در ماه پایانی سال به گوش می رسد.

بنا بر این شنیده ها قرار بود روز پنجشنبه 92/12/8 مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان با حضور طهماسبی مدیرکل استان های سازمان صدا و سیما برگزار شود که گویا این برنامه فعلا منتفی شده است .

از بهرام عبدالحسيني ، مدير كل سابق فرهنگ و ارشاد استان يزد که در تاریخ 92/11/29 از سمتش جابجا شده است به عنوان جایگزین علی صادق مقدسی نام برده می شود .

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما گلستان در حالی بهم خورده است که همه چیز برای برگزاری این مراسم در این اداره کل تدارک دیده شده بود .

در همین زمینه شنیده شده صادق مقدسی در هفته جاری با دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز دیدار و گفتگویی داشته است .

در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این مراسم هم دو روایت وجود دارد که بنا به روایتی این مراسم در روزهای آغازین هفته بعد برگزار می شود و بنا بر روایت دیگری این مراسم به اواخر فصل بهار 93 موکول شده است .

اگر چه زمان انجام چنین تغییری در ماه پایانی سال که با جمع بندی عملکرد سالانه اداره کل و برنامه ریزی مناسب برای ایام نوروز 93 و ... روبروست ، شاید زمان مناسبی به نظر نرسد .

صادق مقدسی در خرداد ماه سال 91 ، مسئولیت مدير كلی صدا و سیمای مركز گلستان را بر عهده گرفت . وی دارای كارشناسی ارشد علوم اجتماعي با گرايش مردم‌ شناسي بوده و سابقه تدريس در دانشگاه ، دبيري سومين اجلاس جهاني صدا ، مدير مسوولي و سردبيري فصلنامه علمي - تخصصي راديو و مديرمسوولي فصلنامه نجواي فرهنگ را دارا بوده است .

از ديگر سوابق صادق مقدسي مي‌توان به قائم مقام مديركل صدا و سيماي خراسان رضوي ، مديركلي طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا ، مديركلي پژوهش‌هاي راديو ، مديريت ارتباطات اداره كل روابط عمومي رسانه و ... اشاره كرد .

همچنین بیان این نکته هم خالی از لطف نیست که مرکز صدا و سیمای گلستان در 2 سال اخیر و در دوره مدیریت صادق مقدسی در جشنواره ها و برنامه های مختلف سازمانی و برون سازمانی موفق به کسب افتخاراتی گردیده و تولیدات ارزشمندی به جای گذاشته است .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه