حل مشکلات جامعه  نیازمند بومی سازی علوم انسانی است

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به توان بالای بسیجیان در حل مشکلات جامعه گفت: حل مشکلات جامعه نیازمند بومی سازی علوم انسانی است، بسیجیان در این امر وارد شوند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرتیپ دوم محمد حسین بابایی در دومین مجمع بسیج شهرستان علی آبادکتول گفت: رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و رسالت بسیج ایجاد جامعه ی اسلامی است.

وی تشکیل مجامع بسیج استانی را گامی در جهت ایجاد جامعه ی اسلامی دانست و اظهار کرد: اعضای این مجمع بسیج، عصاره ای از بسیجیان و نخبگان هستند که باید در جهت ایجاد راهکار و حل معضلات شهرستان تلاش کنند.

بابایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما با قدرت مردمی به پیروزی رسید و مردم ما چشم امید به کسی نداشتند، تصریح کرد: برای حل مشکلات و معضلات جامعه نیز اگر بخواهیم منتظر کمک از سوی دیگران باشیم یقیناً موفق نخواهیم شد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اذعان داشت: بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه توسط خودمان قابل حل است و نباید برای حل آن ها منتظر ورود مسئولین و طی روند اداری باشیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه و راهنمایی افراد به استفاده از مشاورین توجه کنیم چرا که برخی از مشاوران می خواهند با استفاده از علوم غربی مشکلات زندگی ما را حل کنند.

وی با تاکید بر بومی سازی روش های علمی توسط بسیجیان و استفاده از علوم اسلامی خاطر نشان کرد: بومی سازی علوم و استفاده از روش های اسلامی که با فطرت پاک انسانی همخوانی بیشتری دارد در حل مشکلات ما بسیار چاره ساز تر از علوم غربی خواهد بود.

برای مشاهده تصاویر این مجمع اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه