خانه تکانی راهداران گلستانی برای ایام پایانی سال ۹۲

زرین نامه: هر سال بهار كه از راه مي رسد، محورهاي ارتباطي گلستان نيز رنگ و روي بهاري مي گيرند و با خانه تكاني خود به استقبال نوروز و مهمانان نوروزي مي روند.

به گزارش زرین نامه؛ در نوروز امسال نيز همچون سال هاي گذشته راه هاي مواصلاتي گلستان آغوش خود را براي مسافران نوروزي باز کرده اند تا بار ديگر خاطره خوشي را در ذهن آنان بر جاي گذارند.

راهداران، پيمانکاران، کارکنان و عوامل اجرايي راه و شهرسازي گلستان همگي با اقدامات راهداري مشغول خانه تکاني راه ها براي پذيرايي از مسافران هستند.

شتشوي علائم راهنمايي و رانندگي، تجديد خط کشي ها و روکش آسفالت و پاکسازي کناره هاي مسير راه ها همه و همه از اقداماتي است که عوامل اجرايي راهداري گلستان مشغول به انجام آن هستند.

مديرکل راه و شهرسازي استان گلستان در مصاحبه اي خبري گفت: راه و شهرسازي يکي از دستگاه هاي عضو کميته و ستاد سفرهاي نوروزي استان است که موظف به ارائه تمهيدات نوروزي مي باشد.

مهندس "علي بخش رستمي" افزود: امسال نيز همانند سال هاي گذشته، محورهاي ارتباطي را مهياي استقبال از مسافران نوروزي کرديم به طوري که عوامل راهداري و راهداران در هشت حوزه ورودي و خروجي غرب و شرق و جنوب استان به ارائه خدمات نوروزي به مسافران خواهند پرداخت.

به گفته وي، ۵۲۷ راهدار و عوامل اجرايي با بکارگيري ۱۷۶ دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين راهداري در قالب ۳۴ اکيپ راهداري در سطح محورهاي ارتباطي گلستان حضور مستمر و فعاليت دارند.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان اظهارکرد: براي اجراي بهينه عمليات راهداري نيز ۴۸ دستگاه ماشين آلات به سيستم GPS مجهز شده اند که در طول ۸۱ محور استان مستقر خواهند بود.

مهندس رستمي ادامه داد: شتشوي علائم راهنمايي و رانندگي، تجديد خطي کشي ها و روکش آسفالت و پاکسازي حريم راه ها و ساير اقدامات راهداري از فعاليت هايي است که بعنوان خانه تکاني جزو تکاليف اين اداره کل است که هر سال با فرارسيدن فصل بهار انجام مي شود./ روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی گلستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه