دیدار با جانبازان برای همه افتخار و برای مسئولین وظیفه است+عکس

زرین نامه: رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: دیدار با ایثارگران عرصه های جهاد در راه ارزش های والای انسانی، برای هر انسان یک افتخار و برای مسوولین یک وظیفه است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علیرضا لادن مقدم در دیدار جمعی از مسئو لین با یکی از جانبازان شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: جانبازان، افتخارآفرینان و فریادگران خاموش در تاریخ انقلاب اسلامی هستند که ایران اسلامی همیشه به وجود آن ها می بالد.

وی اظهار کرد: حقیقتا با دیدن صبر و روحیه بالا و انگیزه های بیدار جانبازان همه ی ما روحیه می گیریم.

جانبازان فریادگران خاموش تاریخ انقلابند

لادن مقدم اذعان داشت: جانبازان سال ها با مشکلات خود مبارزه می کنند و فریاد گران خاموشی هستند که با وجود نقص عضوی که دارند، همواره به جامعه کمال بخشیده اند.

100.jpg - 46.85 کیلو بایت

وی با اشاره به ارزش ایثار و جانبازی تصریح کرد: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند ودیدار با ایثارگران عرصه های جهاد در راه ارزش های والای انسانی، برای هر انسان یک افتخار و برای مسوولین یک وظیفه است.

لادن مقدم با بیان اینکه همچنان شاهد پیوستن جانبازان به قافله شهدا هستیم، افزود: هیچ پاداش و تقدیری نمی تواند جبران کار بزرگ جانبازان که همان بذل جان و سلامتی خویش است را بنماید و در حقیقت خداوند قدردان این عمل بزرگ می باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول خاطر نشان کرد: جانبازان سرافراز کشور ما در پاسخ به ندای آسمانی امام خمینی (ره) با گذشت از همه هستی خود ، جان خود را کف دست گرفته و با بذل و بخشی از سلامتی، وفاداری خود را هم در دوران انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس به رهبرشان اعلام کردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه