مراسم تودیع و معارفه ی فرماندار علی آبادکتول برگزار شد

زرین نامه: ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه ی فرماندار علی آبادکتول با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، صادقلو استاندار گلستان و نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مراسم معارفه ی احمدتجری مفرد فرماندار جدید و تودیع علی اکبر کی پور فرماندار سابق شهرستان علی آبادکتول در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


کی پور بهره برداری از پروژه های سدمخزنی کبودوال و آبیاری تحت فشار و آب بندان های آن، افتتاح کمربندی علی آبادکتول، بیمارستان بقیه الله الاعظم، برگزاری تمام الکترونیک نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسب مقام اول در سطح کشور برای اجرای آن، افزایش امنیت اجتماعی، توسعه مسائل فرهنگی و تکریم ارباب رجوع با همکاری مدیران ادارات و نهادها، جذب سرمایه گذار تا ده هزار میلیارد و ورود ده هزار میلیاردی سرمایه گذار به این شهرستان و برنامه های توسعه گردشگری را از برنامه های انجام شده ی خود در طول دوران خدمت در این شهرستان نام برد.


حسن صادقلو استاندار گلستان گفت: در این مراسم تودیع و معارفه حال خوشی به من دست داد چرا که مناعت طبع اقای کی پور موجب شد احساس کنم در این مراسم تحویل مدیریت همراه با تجربیات صورت پذیرد.


وی خطاب به احمد تجری مفرد فرماندار جدید علی آبادکتول نیز گفت: از شما می خواهم فعالیت ها و برنامه های انجام شده توسط آقای کی پور فرماندار سابق را ادامه داده و با انجام کار کارشناسی به رفع نواقص و مشکلات همه جانبه ی شهرستان بپردازید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه