نشر فرهنگ ايثار و شهادت از وظایف مهم بنیاد شهید است

زرین نامه: امام جمعه علي آباد کتول گفت: رسيدگي به خانواده شهدا و نشر فرهنگ ايثار و شهادت از وظایف مهم بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام و المسلمين سیدمهدی موسوي در دیدار با خانواده شهیدان اکبر و حجت اله کیخا به مناسبت روز شهید با تبريك روز شهید بیان کرد: در روز بزرگداشت شهدا بايد شخصیت والای شهدا و پیام آن ها به اذهان عمومي يادآوري شود تا مردم جامعه ی ما برنامه ی زندگی فردی و اجتماعی خود را با الگو گیری از آن ها بسازند.

وی با تبيين جايگاه شهادت، از شهدا به انسان‌هاي مخلص ياد كرد و افزود: ياد و خاطره بزرگ مردان عرصه نبرد بايد همواره در دل‌ها زنده بماند.

موسوي تكريم خانواده شهدا را پاسداري از انقلاب و ترويج فرهنگ جهاد دانست و اظهار کرد: رسيدگي به خانواده شهدا و نشر فرهنگ ايثار و شهادت از وظایف مهم بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

امام جمعه علی آبادکتول با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) كه خون شهدا را امتداد خون شهيدان كربلا می خواند، خاطر نشان کرد: هدف از تأسيس بنياد شهيد نگاه ويژه بنيان گذار كبير انقلاب به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تكريم ايثارگري است و امروز نیز بنیاد شهید موظف به رساندن پیام و اهداف شهدا به مردم می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه