خون امام حسین در میان فتنه‎ها و غوغای دشمن هر روز زنده‎تر می‎شود

زرین نامه: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: خون امام حسین (ع) در میان فتنه‎ها و غوغای دشمن هر روز زنده‎تر می‎شود.

به گزارش زرین نامه، سیدابوالحسن میرکریمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جامعه اسلامی راه و مکتب عاشورا را به خوبی شناخته و باید در راه حفظ آن کوشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه در قبال شهدا مسئول هستیم تصریح کرد: همه باید بدانیم کشورمان یکی است و دشمنان آن هزاران هزار نفر هستند بنابراین باید حواس‎مان جمع باشد و به دین و ایمان خود محکم و استوار باشیم.

دشمنان امروز ما عالمان بی‎ایمان هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان خطاب به خانواده‎ها ابراز داشت: والدین همانطور که به خوراک و پوشاک فرزندان‎شان توجه دارند لازم است به ایمان آنها نیز توجه کنند، چرا که جنگ هنوز تمام نشده و فقط شکل آن عوض شده است، علم و دانشگاه بدون ایمان برای فرزندان ایران اسلامی کافی نیست، دشمنان امروز ما عالمان بی‎ایمان هستند.

میرکریمی بیان کرد: جنگ سه حرف بیشتر نیست اما برای نسل‎ها و سال‎های آینده نیز حرف‎های زیادی دارد و هنوز مردان و زنانی هستند که در ذهن خویش تصویر روشنی از جنگ کشیده‎اند و حرف و قلم‎شان نوشدارویی است که خاطرات تلخ و شیرین آن روزها را بیان می‎کند.

شهدای ایران اسلامی، شیران میدان غیرت و شهادت بوده‎اند

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی، شیران میدان غیرت و شهادت بوده‎اند اضافه کرد: آنها برای رویش اندیشه‎های ناب دینی و اسلامی خون پاکشان را برای این مرز و بوم داده‎اند و امروز وظیفه همه ماست تا نگذاریم خون پاک آنها پایمال شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان عنوان کرد: آنچه ریشه در سرشت و اعتقادات دینی ما مسلمانان دارد ترس از هتک حرمت به ارزش‎های دینی است و کوچک‎ترین بی‎احترامی جوشش غیرت میلیون‎ها انسان را در برابر حرکات مذبوحانه دشمن خواهد داشت.

میرکریمی بیان داشت: دشمن جنگ‎های متعددی را برای از پای درآوردن ملت مسلمان امتحان کرده است جنگ‎های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اما تا زمانی که ملت وحدت و همدلی داشته‎اند پیروز میدان بوده‎اند که نمونه آن جنگ تحمیلی است که به دشمنان نشان داد و به آنان فهماند که منافع جنگ بسیار بیشتر از ضررهایش بوده است.