باشگاه شهدای علی آبادکتول افتتاح شد+تصاویر

زرین نامه: رییس اتحادیه تعاون روستایی شهرستان علی آبادکتول از افتتاح باشگاه ورزشی با عنوان شهدای شهرستان علی آبادکتول (کیان) به همت این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ محمد علی آبادی در حاشیه اافتتاح این باشگاه در جمع مسئولین ادارات و جمعی از خانواده های شهدای شهرستان بیان کرد: باشگاه ورزشی شهدای علی آبادکتول با 300 مترمربع فضا و انواع تجهیزات ورزشی از قبیل دوچرخه های حرفه ای، انواع تردمیلهای پیشرفته، دستگاه های بدنسازی و پرورش اندام الکتیکال در راستای پاسخ به نیاز شهروندان راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این باشگاه ورزشی برای آموزش خانم ها و آقایان در رشته های زیرگروه ایروبیک و بدنسازی در دو شیفت و با حضور مربیان حرفه ای آماده خدمات دهی می باشد.

ابوالفضل پاکدامن رییس شورای شهر علی آبادکتول نیز در ادامه مراسم افتتاحیه نام گذاری این باشگاه ورزشی به نام شهدای شهرستان اقدامی بسیار خوب ارزشمند دانست و اظهار کرد: راه اندازی چنین فضایی موجب افزایش فضاهای سالم و سرگرم کننده برای جوانان و کاهش انحراف آن ها به سمت تفریحات ناسالم و مخرب خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم دنکوب فرزند شهید دنکوب نیز در با قدردانی از اتحادیه تعاونی روستای به سبب این اقدام ارزشمند خاطر نشان کرد: به گفته ی مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است که راه اندازی این باشگاه ورزشی نیز گامی در راستای همین امر می باشد.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه