قبل از آغاز مسافرت نوروزی ، شیر اصلی گاز را ببندید

زرین نامه: رییس روابط عمومي گاز گلستان گفت: بمنظور پيشگيري از حوادث هنگام سفر و خروج از منزل حتماً شیر اصلی گاز را ببندید.

به گزارش زرین نامه؛ سيد جواد موسوي ، رییس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو در این رابطه گفت: مشترکین عزیز نیاز است نکات ایمنی و مباحث مطرح شده از سوی شرکت گاز را همواره مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند

وی افزود:در آستانه سال جدید و فراهم نمودن تدارک سفرهاي نوروزي قرار داریم و در همين زمينه لازم است مشترکين عزيز قبل از انجام سفر هاي نوروزي نکات ايمني را نيز مورد توجه و دقت قرار دهند.

موسوي تصريح کرد: هموطنان عزیزی که قصد مسافرت و یا ترک منزل را برای مدت طولانی دارند شايسته است وسایل گاز سوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف آنها را نيز ببندند

رییس روابط عمومي گاز گلستان در ادامه گفت:یکی از موارد مهمی که قبل از سفر بیشتر مورد عنایت می باشد بستن شیرهای اصلی گاز بعد از کنتور می باشد که نقش بارز و برجسته ای درجلوگیری از حوادث احتمالی دارد و این اطمینان را به شخص می دهد تا چنانچه شیر مصرف وسیله گازسوزی باز مانده باشد با بستن شیر اصلی احتمال وقوع هر نوع حادثه ای از بین خواهد رفت .

ایشان تصریح کردند:خوشبختانه مشترکین محترم تاکنون نهایت همکاری را با این شرکت داشته و نکات ایمنی را بدقت مورد توجه قرار داده اند .

سيد جواد موسوي در خاتمه با تشکر مجدد از همکاري بسيار مطلوب مشترکين عزيز و آرزوي سالي پر خير و برکت براي آنان اظهار داشت:آن دسته از هموطنان عزیزی که قصد سفر نوروزي را ندارند ضمن صرفه جوئی در مصرف گاز لازم است نکات ایمنی را رعایت کرده و همچنان همکاري با اين شرکت را ادامه دهند .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه