2 میلیون اقلام تبلیغاتی در اختیار مسافران در گلستان قرار می‎گیرد

زرین نامه: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: بیش از 2 میلیون نسخه اقلام تبلیغاتی برای ایام نوروز 1392 در استان گلستان به چاپ رسیده و در اختیار مسافران نوروزی این استان قرار می‎گیرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: اقلام تبلیغاتی چاپ شده شامل بروشور، کاتالوگ، کارت پستال، پوستر، کارت آفرین و کتابچه راهنمای گردشگری است که به معرفی جاذبه‎های گردشگری استان، شهرستان‎ها و همچنین مسیر جاده‎ها، معرفی بناهای تاریخی و آداب و رسوم مناطق مختلف استان و همچنین معرفی صنایع دستی و مناطق بکر سطح استان پرداخته است.

وی تصریح کرد: کارت پستال این استان در هشت طرح شامل آبشار کبودوال، گنبد رادکان، گنبدکاووس، آلاچیق ترکمن، ساحل ترکمن، چشمه گل رامیان، خانه تقوی و صنایع دستی استان چاپ شده و همچنین کتابچه راهنمای گردشگری استان به تعداد 20 هزار جلد طراحی و چاپ شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان به پوستر معرفی جاذبه‎های گردشگری در شش طرح اشاره داشت و آن را شامل گنبدقابوس، منطقه نمونه گردشگری جهان‎نما، منطقه نمونه گردشگری خالدنبی (ع)، مدرسه تقوی، گل رامیان، پارک ملی گلستان عنوان کرد.

عباسی همچنین کارت آفرین معرفی جاذبه‎های گردشگری را نیز به تعداد 20 هزار قطعه شامل تمام جاذبه‎های گردشگری دانست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بنرهای اطلاع‎رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر را به تعداد 50 عدد بنر 12 متری عنوان کرد و افزود: بیلبوردهای ورودی استان نیز برای راهنمایی مناسب گردشگران طراحی و چاپ می‎شود.

وی اذعان داشت: اطلاع‎رسانی جاذبه‎های گردشگری این استان با توجه به استقرار کیوسک‎های اطلاع‎رسانی این ستاد در سطح استان، به طور شبانه‎روزی صورت گرفته و کیوسک‎های اطلاع‎رسانی نیز در سطح استان گلستان مسافران را هدایت می‎کنند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان اظهار امیدواری کرد ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان با همکاری سایر ارگان‎های ذیربط آماده پذیرایی و استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی در سال جدید است و امیدواریم این مسافران با خاطره‎ای خوش نگارستان ایران را ترک کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه