استقرار پلیس در بیش از 10 نقطه ی علی آبادکتول در چهارشنبه ی آخر سال

زرین نامه: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول با اشاره به شناسایی نقاط آسیب پذیر چهارشنبه ی آخر سال گذشته در این شهرستان گفت: بیش از 10 نقطه ی پر خطر و آسیب پذیر علی آبادکتول شناسایی و پلیس در آن مستقر شده است.

سرهنگ دوم حسن افخمی شهرستان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در راستای پیشگیری از وقایع احتمالی در چهارشنبه آخر سال، همه ی خاطیان و توزیع کنندگان مواد محترقه که در سال گذشته شناسایی شده بودند، دعوت و از آنها تعهدنامه اخذ شد.

وی همچنین اظهار کرد: نقاط آسیب پذیر سال گذشته شامل 6 نقطه در علی آباد، 4 نقطه در فاضل آباد و چند نقطه در مزرعه و جاهای دیگر بود، شناسایی و در آن مکان ها پلیس مستقر شده است.

شهرستانی تصریح کرد: از روزهای گذشته آموزش ها از طریق توزیع بروشور در مدارس پسرانه که جزو نقاط آسیب پذیر ما در چهارشنبه ی آخر سال می باشند، آغاز شده است.

تعطیلی مغازه ها بعد از اذان مغرب و عشا در سه شنبه آخر سال

وی در خصوص تمهیدات انجام شده در مورد چهارشنبه آخر سال نیز بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته و نشستی که با مسئولان اصناف شهرستان داشته ایم، چنانچه کسبه شهرستان خصوصا در خیابان اصلی، همکاری لازم را در خصوص تعطیلی مغازه ها در غروب سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء داشته باشند، کمک بزرگی به مجموعه نیروی انتظامی در جهت پیشگیری از اتفاقات چهارشنبه سوری خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول در پایان از کسبه شهرستان خواست: ضمن رعایت حقوق شهروندی، شئونات اخلاقی و عدل و انصاف، در خصوص شناسایی توزیع کنندگان مواد محترقه همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه