خوش ترین و بدترین اتفاقات سال 92 از نگاه سرپرست ارشاد علی آبادکتول

زرین نامه: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوان در این شهرستان را یکی از اتفاقات خوب سال 92 و مشکلات اقتصادی در حوزه چاپ کتاب را یکی از ناخوشایندترین رویدادهای امسال در این شهرستان دانست.

حسن دیلم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: خلق حماسه سیاسی توسط مردم کشورمان در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری، راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن ماه یکی از مهمترین و خوشایندترین رویدادهای کشورمان در سال 92 بود که حضور پررنگ مردم در هر کدام از این برنامه ها مهر تاییدی دوباره بر مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص خوشترین اتفاقات سال در شهرستان علی ابادکتول نیز عنوان کرد: برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوان در شهرستان، اجرای موسیقی مقامی علی آبادکتول در تیتراژ سریال پربیننده پایتخت و شناخته شدن این موسقی در کشورمان، از خوشایندترین رخدادهای سال در حوزه فرهنگ این شهرستان است.

دیلم همچنین با اشاره به راه اندازی خانه ی فرهنگ دیجیتال در سال 92 تصریح کرد: راه اندازی خانه فرهنگ دیجیتال توسط جوانان این شهرستان و ارائه خدمات اینترنت و بازی های رایانه ای همخوان با فرهنگ ایرانی- اسلامیمان یکی دیگر اتفاقات خوب حوزه فرهنگ در علی آبادکتول است.

ناخوشایندترین مسائل از نگاه سرپرست ارشاد علی ابادکتول

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول در خصوص رویدادهای ناخوشایند امسال اذعان داشت: وقوع زلزله های متعدد و تلفات جانی و خسارات مالی برای هموطنان کشورمان را می توان یکی از ناخوشایندترین و بدترین اتفاقات در سال 92 عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال 92 تصریح کرد: مشکلات اقتصادی امسال باعث شد نتوانیم در حوزه چاپ کتاب، از نویسندگان بومی شهرستان حمایت بسیار خوب و شایسته ای از آن ها داشته باشیم که از نظر من یکی از مسائل ناخوشایند حوزه فرهنگ و هنر بوده است.

دیلم افزود: عدم برگزاری جشنواره موسیقی کتولی، عدم حمایت مالی شایسته از هنرمندان، فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان را از دیگر مسائل ناخوشایند بود که امیدواریم در سال جدید جبران شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که فکر می کنید رویکرد و  پیام مقام معظم رهبری در سال 93 در چه حوزه ای باشد، گفت: با توجه سخنان مقام معظم رهبری بخصوص در ماه های اخیر و تاکید ایشان بر اهمیت توجه به حوزه های فرهنگی و اقتصادی، احتمال می دهم رویکرد ایشان در این دو حوزه باشد.

دیلم با اشاره به ریزبینی و دقت مقام معظم رهبری در انتخاب پیام سال خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه با شناسایی نقاط حساس کشور، راه حل ها را قبل از فراگیر شدن مشکلات در جامعه بیان می کنند به هیمن دلیل انتخاب هر شعار از سوی ایشان باید نصب العین همه ی ما قرار گیرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه