4198 خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش گلستان پذیرش شدند

زرین نامه: علی اکبر قندهاری ضمن تبریک سال نو به هم وطنان عزیز،گفت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان تا کنون 42382 نفر روز در قالب 4198 خانوار در مراکز ستاد اسکان گلستان پذیرش شدند.

به گزارش زرین نامه؛ علی اکبر قندهاری دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک سال نو به هم وطنان عزیز،گفت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان تا کنون 42382 نفر روز در قالب 4198 خانوار در مراکز ستاد اسکان گلستان پذیرش شدند.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش گلستان در ادامه افزود: همان طور که در برنامه ریزی های اسکان مسافرین نوروزی پیش بینی شده بود با توجه به شرایط جوی و ریزش باران های بهاری در طلیعه سال 93 و همچنین افت محسوس دما ، این ستاد با آمادگی کامل به استقبال از مسافرین نوروزی رفت و بدون هیچ مشکلی اسکان موج اول مسافرین نوروزی با بهترین وجه انجام شد.

علی اکبرقندهاری در ادامه از شیب ملایم اسکان مسافرین نسبت به سال های قبل خبر داد و افزود: انتظار داریم در نیمه دوم عید با موج دوم مسافرین نوروزی مواجه شویم ، به همین منظور برای رفاه حال مسافرین عزیز فرهنگی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و از هر نظر آمادگی کامل را داریم تا هم میهنان گرامی مان خاطره خوشی را از گلستان به ارمغان ببرند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه