مخالفت کمیسیون صنایع با ادغام وزارت ارتباطات با راه و شهرسازی

زرین نامه: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه امروز، اعضای کمیسیون در مورد ادغام وزارت ارتباطات در وزارت راه و شهرسازی بحث‌ و گفت‌و‌گو کردند که اعضا نظرشان این بود که وزارت ارتباطات نباید ادغام شود.

به گزارش زرین نامه، مؤید حسینی صدر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون در مورد ادغام وزارت ارتباطات در وزارت راه و شهرسازی بحث‌ و گفت‌و‌گو کردند که اعضا نظرشان این بود که وزارت ارتباطات نباید ادغام شود و اگر به فرض روزی قرار است در ترکیب وزارتخانه‌ها تغییری ایجاد شود الان زمان مناسبی نیست.

وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع مجلس با ادغام وزارت ارتباطات در هر وزارتخانه دیگری مخالف بودند و قرار شد در این زمینه با نیکزاد وزیر راه و شهر‌سازی گفت‌و‌گو و دیدگاه کمیسیون به دولت هم منتقل شود.

نماینده مردم خوی در مجلس تصریح کرد: در مورد پتروشیمی و آشفتگی‌ای که در این صنعت به وجود آمده نیز کمیسیون به بررسی پرداخت و صنایع تکمیلی به شدت آسیب دیده‌اند اما از طرف دیگر آن‌هایی که تولید کننده محصولات پایه پتروشیمی هستند سود‌های بسیار نجومی و فوق‌العاده‌ای را در 5 ماه گذشته کسب کردند که این بخاطر ضعف دولت بوده است.

حسینی‌صدر اضافه کرد: سو استفاده کلانی که تولید‌کنندگان محصولات پایه پتروشیمی انجام داده‌اند سبب ورشکستگی صنایع نساجی، پلاستیک، کیف و کفش شده است و کمیسیون تصویب کرد که این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه