بیش از 105 هزار نفر از گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند

زرین نامه: جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان گفت: از سال 1389 تاکنون قریب به 105 هزار و 800 نفر از گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش زرین نامه؛ حسین کریمی‎اول صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: از سال 1392 تاکنون بالغ بر 18 هزار نفر از گلستان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی استقبال مردم گلستان از کاروان‎های راهیان نور را پرشور خواند و تصریح کرد: با توجه به سهمیه‎ای که برای هر یک از شهرستان‎ها در نظر گرفته می‎شود ما نمی‎توانیم پاسخگوی همه داوطلبانی که برای اعزام به این سفر معنوی ثبت‎نام می‎کنند باشیم.

9 هزار نفر در قالب بسیج محلات عازم مناطق عملیاتی شدند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: جوانان با توجه به اینکه جنگ و انقلاب را ندیده اما دلش برای ارزش‎ها و آرمان‎های شهدا می‎تپد و این سفر معنوی را برای آینده روشن انتخاب می‎کند و با خدای خود عهد می‎بندد در مسیر شهدا قدم بگذارد و تا پای جان از مملکت دفاع کند.

 کریمی‎اول با بیان اینکه اعزام زائران راهیان نور از 14 اسفند سال 1392 آغاز شده است، گفت: تاکنون قریب به 9 هزار نفر در قالب بسیج محلات عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی بیان داشت: خانواده‎ها اگر سفر راهیان نور را انتخاب کنند و بخواهند تعطیلات خود را در مناطق عملیاتی سپری کنند ما امکانات اسکان و تغذیه رایگان را در اختیار آنها قرار می‎دهیم.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم است

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با ابراز خرسندی از حضور پرشور خانواده‎ها در سفر راهیان نور گفت: بسیاری از افراد با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی وارد شدند که این اقدام بسیار شیرین و تحسین‎برانگیز است.

کریمی‎اول اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم است، به فرموده مقام معظم رهبری اگر ملتی بخواهد به جایی برسد با تنبلی و سستی به جایی نخواهد رسید لذا باید تلاش را پیشه راه کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی بهترین تلاش را جانفشانی در مسیر ارزش‎ها عنوان کرد و گفت: جوانان زمانی که در راه آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی قدم بگذارند، می‎توانند به سعادت و شکوفایی برسند.

منبع: فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه