رشد اقتصاد مقاومتی در گرو نهادینه سازی مصرف کالای ایرانی است

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آبادکتول گفت: ترویج فرهنگ کار، تولید و استفاده از کالای ایرانی در جامعه زمینه ساز رشد اقتصاد مقاومتی و پویایی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی کشور است.

سرهنگ علی اصغر قربانپور در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ما معتقدیم پیام ها و نامگذاری های هر ساله توسط مقام معظم رهبری حکمت، فلسفه و شان نزول دارد که عمل به آن راه گشای مشکلات و کاستی های کشور است.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به هجمه ی همه جانبه ی استکبار جهانی به کشورمان و تحمیل جنگ اقتصادی، وظیفه ی همه ی ما برای عمل به پیام ها و رویکردهای مقام معظم رهبری بیشتر احساس می شود.

قربانپور با بیان اینکه مقابله با توطئه های دنیای استکبار علیه نظام اسلامی کشور، عزم ملی و مدیریت جهادی و انقلابی می طلبد، تصریح کرد: مجموعه ی بسیج و بسیجیان شهرستان علی آبادکتول نیز به این فرمان مهم رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آماده اجرای فرامین ایشان به ویژه در بحث اقتصاد و فرهنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه علی آبادکتول فرهنگ و اقتصاد را دو واژه ی مکمل یکدیگر دانست و افزود: برای خلق حماسه سیاسی باید ابتدا فرهنگ کار و تولید و استفاده از تولیدات ایرانی را در جامعه ی خود برای رشد اقتصاد مقاومتی نهادینه کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه