ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در راه‎های گلستان در روز طبیعت

زرین نامه: رئیس پلیس راه استان گلستان از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در راه‌های اصلی این استان در روز طبیعت خبر داد.

 به گزارش زرین نامه؛ علیرضا قدمی درخصوص محدودیت‎های ترافیکی راه‎های استان گلستان در روز طبیعت اظهار داشت: فردا 13 فروردین‎ماه که مصادف با روز طبیعت است، تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین در تمامی محورهای اصلی استان ممنوع است که این ممنوعیت از 7 صبح تا 12 شب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل کشاورزی با مسافر، وانت و کامیون با حمل مسافر و موتورسیکلت ممنوع است.

رئیس‎ پلیس راه استان گلستان در خصوص یکطرفه کردن محورهای بین شهری تاکید کرد: این اتفاق در صورت نیاز رخ خواهد داد و برای مثال یکی از محورهای پر تردد با حجم بالای ترافیک در استان گلستان محور توسکستان است که بنا بر تشخیص در صحنه، نسبت به اعمال ممنوعیت عبور و یا یکطرفه کردن مسیر اقدام خواهد شد.

محور النگ در استان گلستان مسدود است / کاهش 35 درصدی تصادفات جرجی در جاده‎های گلستان

قدمی در خصوص وضعیت راه‎های استان با توجه به وضعیت جوی پیش آمده در دو روز گذشته اعلام کرد: محور النگ در حال حاضر مسدود است و این مسدود بودن از سمت ورودی استان سمنان به دلیل بوران و کولاک شکل گرفته است.

وی افزود: شب گذشته نیز محور جنگل گلستان به سمت چمن‎بید بسته بود که باز شده است و محور خوش‎ییلاق هم سه ساعت مسدود بود که با تلاش همکاران و همچنین نیروهای راهداری باز شد.

رئیس پلیس راه استان گلستان در پایان خصوص آمار تصادفات نوروز 1393 ابراز داشت: در مجموع، تصادفات روند کاهشی داشته و در تصادفات جرحی شاهد کاهش 35 درصدی و در تصادفات فوتی نیز یک فقره با سه نفر افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان بوده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه