بی نظیرترین سیزده بدر علی آبادکتول در 10 سال گذشته

زرین نامه: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول از آرام ترین و بی حادثه ترین سیزده بدر، همراه با امنیت اجتماعی کامل در طول 10 سال گذشته ی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم حسن افخمی شهرستانی در گفتگوی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: با اقدامات پیشگیرانه و ارشادی مامورین پلیس و همکاری خوب مردم شهرستان علی آبادکتول، سیزده بدر امسال از لحاظ وقوع جرم و حوادث بی نظیر ترین و آرام ترین سیزده بدر همراه با امنیت اجتماعی در طول حداقل 10 سال گذشته ی این شهرستان بود.

وی آموزش های پیشگیرانه را در کاهش وقوع جرم و امنیت موثر عنوان کرد و افزود: امسال با توجه به حضور مامورین پلیس در تفرجگاه های شهرستان در روز طبیعت وضعیت از لحاظ امنیت اجتماعی و ترافیک بسیار مطلوب بود و هیچ حادثه ای رخ نداد.

علی آباد نوروز امسال جرایم سنگین نداشت

شهرستانی تصریح کرد: استقرار 3 ایستگاه پلیس در جنگل کبودوال، پارک انقلاب علی آبادکتول، گلزار شهدای گمنام شهر فاضل آباد و آموزش سرایدار های دو مسجد ولیعصر (عج) و محمدیه در این شهرستان، میزان جرایم در ایام نوروز بسیار جزئی و خرد بود که بالافاصله به همه ی آن ها رسیدگی شد.

وی همچنین از پخش اذان در ایستگاه های استقرار پلیس در ایام نوروز خبرداد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ادارات و نهادهای متولی امور فرهنگی در کنار فعالیت های نیروی انتظامی در کاهش جرایم قطعاً اثر گذار است که با توجه به رویکرد فرهنگ امسال مقام معظم رهبری باید بیشتر به آن توجه شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول در پایان با اشاره به رضایت گردشگران نوروزی از وجود امنیت، آرامش اجتماعی و ترافیک روان شهرستان علی آبادکتول از همکاری خوب مردم این شهرستان در طول ایام نوروز قدر دانی کرده و خواستار ادامه ی این همکاری ها در طول ایام سال شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه