تحول فرهنگی نیاز به تشکیل قرارگاه واحد استانی دارد

زرین نامه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: برای اثربخش تر شدن کارهای فرهنگی باید قرارگاه واحدی تشکیل شود و الویتهای استان مشخص شود.

به گزارش زرین نامه؛ غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص الگوی سبک زندگی اسلامی ، اظهار داشت : بهترین مدل و الگو برای شایسته زیستن قطعا" رسول گرامی اسلام و اهل بیت شریف آن حضرت هستند.

وی در ادامه به سبک زندگی حضرت زهرا (س) اشاره نمود و افزود : ما باید به معرفی ابعاد شخصیتی بانوی بزرگوار اسلام و روش زندگی آن حضرت درحوزه های اخلاقی ، اعتقادی ، علمی ، سیاسی و اجتماعی بپردازیم چون شیوه زندگی ایشان پاسخ کاملی برای چگونه زیستن و شایسته زیستن است.

منتظری در ادامه به اهمیت حضور جوانان در فضاهای معنوی اشاره نمود و گفت : به هر نسبت نسل جوان ما درفضای معنوی حضور داشته باشد به همان میزان هم گرایش او به معنویت بیشتر خواهد شد و همچنین به همان نسبت از گناه فاصله می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد و فرهنگ " نام نهاده شده شاهد تحولی بنیادین در حوزه فرهنگ کشور باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ، گفت : برای اثربخش تر شدن کارهای فرهنگی باید قرارگاه واحدی تشکیل شود و الویتهای استان مشخص شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه های زیادی متولی کارهای فرهنگی می باشند، افزود : در کار دستگاه های فرهنگی باید بازنگری صورت بگیرد تا با توجه به اعتبار اندکی که وجود دارد با برنامه ریزی مناسب بهترین عملکرد را داشته باشیم ./گلستان ما