جایگاه‌های سوخت غیراستاندارد در گلستان پلمپ می‌شوند

زرین نامه: مسئول صادرات و واردات و امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد گلستان گفت: جایگاه‌های سوخت غیر استاندارد در گلستان پلمپ می‌شوند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، محمد امان‌بائی در ششمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری اظهار داشت: مطابق بازرسی‌های انجام شده، سال گذشته بیش از 90 درصد نازل‌های عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت استان گلستان مطابق با معیارهای استاندارد بودند.

وی افزود: موارد مغایر با استاندارد با همکاری شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان پلمپ می‌شوند.

مسئول صادرات و واردات و امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان گلستان از شروع مطالعات نظارت بر اجرای استانداردهای نازل‌های عرضه گاز طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: مطابق تفاهمنامه‌ای که بین سازمان ملی استاندارد و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور امضا شده نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت بنزین از حدود چهار سال گذشته در دستور کار اداره کل استاندارد و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان قرار گرفته است.

امان‌بائی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، جواهرات و طلا توسط اداره کل استاندارد گلستان گفت: این کارگاه در راستای مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد.

وی از الکترونیکی شدن صدور گواهینامه‌های ترخیص کالا از حدود دو ماه گذشته خبر داد و با اشاره به برخی شکایات مصرف‌کنندگان از فرآورده‌های تولیدی اظهار داشت: در چنین مواردی اگر استاندارد بودن فرآورده‌های تولیدی ثابت شود هزینه‌های آزمایشگاهی بر عهده شاکی و اگر ثابت نشود بر عهده تولیدکننده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه