رسایی: دولت تخم‌مرغ‌هایش را در سبد مقابله با تحریم‌ها گذاشته است

زرین نامه: مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: دولت طرح اقتصادی خاصی ندارد و تمام تخم مرغ های خود را در سبد برطرف کردن تحریم ها گذاشته است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام حمید رسایی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران که عامدانه و با برنامه چیده شده و برای ضربه زدن بیشتر به ملت ایران است، با این نرمش های غیرقهرمانانه برداشته نخواهد شد و این 6 ماه فرصتی است که مردم در اختیار دولت قرار داده اند، و در آن روز باید دولت پاسخگو باشد.

رسایی در پاسخ به سوالی مبنی برعملکرد دولت در زمینه فرهنگ و سیاست خارجه و انتقاد های صورت گرفته در پی توقیف های انجام شده چیست؟ گفت: در مورد اظهارات آقای روحانی به ویژه اظهارات وی در جلسه هیئت دولت در سال جدید مبنی بر اینکه منتقدین به صورت آزادانه می توانند سخن بگویند مانند دیگر ادعاهای ایشان در افکار عمومی با توجه به عملکرد دولت مورد سنجش قرار می گیرد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی بابیان اینکه این هفته نامه فقط به دلیل انتقاد از دولت آن هم نه انتقاد در اموری که خط قرمز کشور محسوب شود، توقیف شد، تصریح کرد: زمانی که منتقدین به توافقنامه ژنو بی سواد و کم سواد معرفی می شوند و کسانی که به توزیع سبد کالا انتقاد داشتند با انواع توهین ها مورد خطااب قرار می گیرند، طبیعی است که افکار عمومی از عملکرد دولت قضاوتی را نداشته باشند که خود ادعا می کنند.

وی افزود: در عرصه اقتصادی آقای روحانی برای حل مشکلات و گشایش در امور ملت طرح ۱۰۰ روزه بیان کرده بودند و اما با گذشت آن ۱۰۰روز عملا اتفاقی مبنی بر حل مشکلات دیده نشد.

وی با بیان این مطلب که دولت طرح اقتصادی خاصی ندارد و تمام تخم مرغ های خود رادر سبد بر طرف کردن تحریم ها گذاشته است، تاکید کرد: با توجه به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران عامدانه و با برنامه چیده شده و برای ضربه زدن بیشتر به ملت ایران است و با نرمش های غیر قهرمانانه برداشته نخواهد شد.

نماینده مردم تهران افزود: دولت به جای ادعاهای تبلیغاتی باید کمی به واقعیت بپردازد و با وجود یکسال از عمر دولت حتی موافقان و حامیان اصلی دولت نیز معتقدند که اتفاق خاصی نیفتاده و توافقنامه ژنو به بن بست رسیده است، البته در ابتدا نیز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با تاکید "من خوشبین نیستم" معلوم بود چرا که طرف مقابل کفر است و دشمنانی اند که کمر به نابودی ملت مسلمان ما بسته اند و این خوش باوری دولت است که فکر کند با آنها به توافقی خواهیم رسید که به سود ملت ایران باشد.

رسایی با بیان اینکه در حال حاضر نه تنها امریکا بلکه اتحادیه اروپا مطالباتی دارند مانند آزادی همجنس بازی که حتی مردمی که دینی نیستند نیز نسبت به این مطالبات واکنش نشان داده اند چون اینها چیزی است که اگر مردم دین هم نداشته باشند فرهنگ کشور ما چنین چیزی را نخواهد پذیرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبینی دولت و این نرمش غیر قهرمانانه نسبت به دشمنان دیرینه کشورمان خیلی زود رنگ خواهد باخت، این ۶ ماه فرصتی است که مردم در اختیار آنها قرار داده اند، در آن روز باید دولت پاسخگو باشد./کلاس بیست

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه